חוויה ברלינאית ברלין: סיור מודרך עם צלם

Friedrichstraße 106, Berlin, 10117 ,Germany
חוויה ברלינאית ברלין: סיור מודרך עם צלם חוויה ברלינאית ברלין: סיור מודרך עם צלם is one of the popular Travel Agency located in Friedrichstraße 106 ,Berlin listed under Tourist Attraction in Berlin , Tours/sightseeing in Berlin ,

Contact Details & Working Hours

More about חוויה ברלינאית ברלין: סיור מודרך עם צלם

גיא גרוס והחויה הברילנאית מציעים לכם עכשיו להצטרף לישראלים שבשבילם ברלין היא לא רק זיכרון מתוק אלא אלבום תמונות שכולם היו רוצים כמוהו

מגיעים לברלין? ברוכים הבאים! תוכלו לגלות את העיר יוצאת הדופן הזאת בהרבה מאוד דרכים אבל דרך אחת תאפשר לכם לא רק ליהנות מהטיול העירוני אלא גם לשתף אותו עם חבריכם ומשפחותיכם ולהיזכר בו בעצמכם לאחר שתחזרו לישראל.

גיא גרוס הנו צלם מקצועי בעל סטודיו בברלין שעובד הרבה עם לקוחות מקומיים, ישראלים וגרמנים וגם עם מבקרים שבאים מכל העולם. במסגרת החויה הברלינאית תוכלו להצטרף אל גיא לסיור שכולל את המקומות החשובים ביותר או המתאימים לכם ביותר.
בחויה הברלינאית אתם קובעים את קצב הסיור ואת אופיו. בא לכם להצטלם בכיפה השקופה של הרייכסטאג? להראות לכולם איך אתם קונים בגדים ב-קה.דה.וה? אוכלים קבב אצל הטורקי הכי טעים בעיר? רוכבים על אופניים בפארק? תוכלו לקבל במסגרת הסיור טיפים ורעיונות שיהפכו אתכם לשעה קלה לברלינאים אמיתיים.

תנו לחברים שלכם להתפעל איך כל התמונות שלכם נראות כמו תמונות מקצועיות ואיך אתם תמיד בפוקוס, תמיד בתאורה נכונה ובאווירה הנכונה. לא עוד תמונות שרק אתם מזהים בהן את עצמכן.

Map of חוויה ברלינאית ברלין: סיור מודרך עם צלם